متن آهنگ ملکه و پادشاه از ماهان سعادت
نوشته شده توسط : لیلا

متن آهنگ ملکه و پادشاه از ماهان سعادت


تو رو دیدم دلم ریخت چشمات منو به هم ریخت
تو چشات مهره ماره، بیا و لجبازی نکن
قضیه رو احساسی نکن تازه این اول کاره
دل به این سادگی ها کم نمیاره

فکر کن منو تو توو راه شمال خودم و خودت و دریا کنار
عین ما دوتا صد سال یه بار پیدا نمیشه
تو ملکه و پادشاه منم اون که دیوونه و عاشقه منم
چه جوری ازت دل بکنم آخه مگه میشه

دیوونه تر از ما دوتا عمرا نمیبینی
منو تو شدیم مال هم دوتا عشق قدیمی
من که جز توئه دیوونه دیگه کسی رو ندارم
تو شدی همه کسمو برات کم نمیذارم
چی بخوام من از این دنیا وقتی من تو رو دارم

فکر کن منو تو توو راه شمال خودم و خودت و دریا کنار
عین ما دوتا صد سال یه بار پیدا نمیشه
تو ملکه و پادشاه منم اون که دیوونه و عاشقه منم





:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 شهريور 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: